venerdì 2 settembre 2016

Lord accept my song / Doamne primeste cantecul meu



He LORD is my light and my salvation; whom shall I fear? The LORD is the strength of my life; of whom shall I be afraid? (Psalm 27)

Hello,


I have a friend, a good friend.I want to share with you what our Father done in him throughout his life.His name is Costel , Costel Parnau and he is a man like us , with moments of joy and moments of weakness.Is not me who can tell the story of his life, you can find yourself.Costel would be happy to tell you…Be brave and ask him!


costelparnau@yahoo.com

Phone: 0040748293330


PS: Listen his pan flute here : http://soundcloud.com/user5550069/sets/costel-pirnau-doamne-primeste or you can buy a CD from Costel


Domnul este lumina si mantuirea mea: de cine sa ma tem? Domnul este sprijinitorul vietii mele : de cine sa-mi fie frica? (Psalm 27)


Salut,


Am un prieten, un bun prieten.Vreau sa impartasesc cu voi ceea ce Tatal nostru a facut in el de-a lungul vietii sale.Numele lui este Costel, Costel Parnau si este un om ca noi cu momente de bucurie si momente de slabiciune.Nu sunt eu cel care poate spune povestea vietii lui, tu poti afla singur.Costel va fi bucuros sa ti-o spuna…Intrazneste si intreaba-l!


costelparnau@yahoo.com

0040748293330


PS: Asculta flautul lui aici: http://soundcloud.com/user5550069/sets/costel-pirnau-doamne-primeste sau poti cumpara un CD de la Costel

source


FacebookTwitterGoogle+

Lord accept my song / Doamne primeste cantecul meu

Nessun commento:

Posta un commento